19 دی آنلاین: وزیر آموزش و پرورش گفت: امتحانات نهایی دانشآموزان با هدف حفظ سلامت فرآیند ارزیابی، صرفاً در مراکز امتحانی و به شیوه حضوری برگزار خواهد شد.
علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش در گفتوگو با خبرنگار مهر در پاسخ به پرسشی درباره نحوه برگزاری امتحانات نهایی، با تأکید بر ضرورت حضور دانشآموزان در مراکز امتحانی تصریح کرد: امتحانات نهایی باید بهصورت حضوری برگزار شوند و اساساً امکان برگزاری غیرحضوری این آزمونها وجود ندارد.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/101925












