19 دی آنلاین: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بهصورت جداگانه با وزیران خارجه عربستان و مصر رایزنی و گفتوگو کرد.
در گفتگوی تلفنی میان سید عباس عراقچی و فیصل بن فرحان وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان درباره آخرین روندهای دیپلماتیک برای کاهش تنش در منطقه غرب آسیا گفتگو و تبادل نظر شد.
براساس این گزارش، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر نیز امشب در یک گفتگوی تلفنی، در خصوص آخرین وضعیت روندهای دیپلماتیک برای کاهش تنش در منطقه غرب آسیا و تحولات جاری در لبنان در سایه تشدید حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی این کشور و پیامدهای این اقدامات تجاوزکارانه که نقض فاحش تفاهم آتشبس میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا محسوب میشود، گفتگو و تبادل نظر کردند.
براساس این گزارش، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بدر عبدالعاطی وزیر امور خارجه مصر نیز امشب در یک گفتگوی تلفنی، در خصوص آخرین وضعیت روندهای دیپلماتیک برای کاهش تنش در منطقه غرب آسیا و تحولات جاری در لبنان در سایه تشدید حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی این کشور و پیامدهای این اقدامات تجاوزکارانه که نقض فاحش تفاهم آتشبس میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا محسوب میشود، گفتگو و تبادل نظر کردند.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/101954












