19 دی آنلاین: سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه وبیناری مجلس با حضور وزیر نفت خبر داد.
عباس گودرزی در توضیح جلسه فردا (یکشنبه ۱۷ خرداد) گفت: جلسه وبیناری فردا (یکشنبه) با حضور پاکنژاد، وزیر نفت و سقاب اصفهانی، معاون رئیسجمهور برگزار میشود.
وی توضیح داد: در این نشست، سیاستها و اقدامات دولت در جهت پایداری زنجیره تأمین و توزیع سوخت مورد بررسی و پیگیری لازم قرار خواهد گرفت.
گودرزی در پایان گفت: در جلسه فردا هماهنگی و همافزایی هرچه بیشتر برای گرهگشایی از دغدغههای مردم و عبور از ناترازی انرژی با کمترین فشار بر جامعه پیگیری میشود.
وی توضیح داد: در این نشست، سیاستها و اقدامات دولت در جهت پایداری زنجیره تأمین و توزیع سوخت مورد بررسی و پیگیری لازم قرار خواهد گرفت.
گودرزی در پایان گفت: در جلسه فردا هماهنگی و همافزایی هرچه بیشتر برای گرهگشایی از دغدغههای مردم و عبور از ناترازی انرژی با کمترین فشار بر جامعه پیگیری میشود.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/102058












