۱۹ دی آنلاین: روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای با انتقاد از فقدان یکپارچگی در حمایت از تیم مذاکره‌کننده، نوشت: کسی دیده یا شنیده کشوری یک تیم رسمی بلندپایه را مأمور مذاکره برای ترک تخاصم با کشوری دیگر کند و دستگاه رسمی تبلیغاتی آن، شبانه‌روز مشغول سمپاشی و بی‌حیثیت‌سازی از هر نوع مذاکره و ترک تخاصم باشد؟
احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود با انتشار یادداشتی نوشت:
«آیا کسی دیده یا شنیده است که کشوری یک تیم رسمی بلندپایه را مأمور مذاکره برای ترک تخاصم با کشوری دیگر کند و در همان حال، دستگاه رسمی تبلیغاتی آن، شبانه‌روز مشغول سمپاشی و بی‌حیثیت‌سازی از هر نوع مذاکره و ترک تخاصم باشد؟
مردم خود ما که از این دوگانگی و دوپارگی در سطح حاکمیتی که ماهیتاً باید یکپارچه باشد، پاک مبهوت و متحیرند، خارجی‌ها چه فکر می‌کنند؟»
  • نویسنده :
  • منبع :