19 دی آنلاین: وزارت امور خارجه یمن با صدور بیانیه‌ای درباره تداوم تجاوز آمریکا علیه ایران هشدار داد و تأکید کرد: ادامه حملات، منطقه را به سمت جنگی فراگیر با پیامدهای جدی برای صلح و امنیت بین‌المللی سوق خواهد داد.
وزارت امور خارجه یمن (مستقر در صنعاء) اعلام کرد: درباره ادامه تجاوز آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و پیامدهای آن که تهدیدی برای امنیت و صلح بین‌المللی به شمار می‌رود، هشدار می‌دهیم.
این وزارتخانه افزود: حملات آمریکا نه اراده مردم ایران را خواهد شکست و نه پایداری آنها را تضعیف خواهد کرد، بلکه فقط به درگیری بیشتر آمریکا و تعمیق بحران راهبردی و شکست کامل آن منجر خواهد شد.
در بیانیه وزارت امور خارجه یمن همچنین بر حق مشروع ایران برای دفاع از خود و پاسخ به هرگونه تجاوز تأکید و همبستگی کامل یمن با جمهوری اسلامی ایران اعلام شده است. 

  • نویسنده :
  • منبع :