19 دی: معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران در بازدید سرزده از تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه تهران از صدور دستورعمل‌های بهداشتی سختگیرانه‌تر در این جایگاه‌ها خبر داد.

به گزارش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، سعید برخوردار گفت: دستورعمل‌های جدیدی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادر شده است و با توجه به شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا، نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت به‌منظور کنترل و رعایت دستورعمل‌ها به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه جایگاه‌های عرضه فرآورده از مراکز خدماتی هستند که ممنوعیت ورود ندارند و همه شهروندان در طول شبانه‌روز برای سوختگیری به این مراکز مراجعه می‌کنند، بنابراین به‌منظور حفظ سلامت شهروندان و کارکنان جایگاه‌ها، لازم است دستورعمل‌های بهداشتی به‌طور کامل در این جایگاه‌ها رعایت شود.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: مسئولان و کارکنان جایگاه‌ها و همچنین شهروندان محترم موظف به استفاده از ماسک و دستکش هستند و بر اساس دستورعمل‌های جدید بهداشتی، ارائه خدمات به شهروندانی که از ماسک استفاده نکنند، در جایگاه‌ها ممنوع است.

  • نویسنده :
  • منبع :