19 دی آنلاین: ثبت نام در سامانه سپند سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۶-۱۴۰۵ از امروز آغاز شد.
بر اساس اعلام مدیرکل حمل و نقل و دبیر شورای عالی ترافیک شهرهای کشور, اولیای دانش آموزانی که میخواهند از خدمات سرویس حمل و نقل دانش آموزی استفاده کنند از امروز به مدت یکماه فرصت دارند درخواست خود را در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) که توسط اتحادیههای تابعه سازمان شهرداریها و دهیاریها کشوربه آدرس irtusepand.ir طراحی و فعالیت می کند، ثبت کنند.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/102274












