19 دی آنلاین: سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه میدان و دیپلماسی در کنار هم از ایران دفاع میکنند، تصریح کرد: مذاکره از موضع اقتدار، ادامه همان دفاع ملی است.
فاطمه مهاجرانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
یک سال از آغاز جنگ تحمیلی دوم میگذرد. همانگونه که رهبر شهید گفتند: «این جنگ را آنها آغاز کردند، اما ما آن را به پایان میرسانیم.» میدان و دیپلماسی در کنار هم از ایران دفاع میکنند؛ یکی حافظ امنیت کشور و دیگری مدافع حقوق ملت. مذاکره از موضع اقتدار، ادامه همان دفاع ملی است.
یک سال از آغاز جنگ تحمیلی دوم میگذرد. همانگونه که رهبر شهید گفتند: «این جنگ را آنها آغاز کردند، اما ما آن را به پایان میرسانیم.» میدان و دیپلماسی در کنار هم از ایران دفاع میکنند؛ یکی حافظ امنیت کشور و دیگری مدافع حقوق ملت. مذاکره از موضع اقتدار، ادامه همان دفاع ملی است.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/102290












