19 دی آنلاین: فرمانده انتظامی شهرستان قائنات از کشف ۴۹ بسته هروئین از معده مسافر اتوبوس در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ فولادی فرمانده انتظامی شهرستان قائنات گفت: مأموران پاسگاه ولیعصر (عج) شهرستان قاینات هنگام کنترل محور اصلی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
او افزود: مأموران در بازجویی و بررسیهای به عمل آمده از مسافر اتوبوس متوجه شدند که متهم اقدام به حمل موادمخدر به صورت بلع و انباری کرده است.
سرهنگ فولادی اظهار کرد: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با رعایت موازین شرعی و قانونی در این رابطه، ۴۹ بسته هروئین شامل ۴۹۷ گرم که به صورت انباری جاساز شده بود را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائنات بیان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
او افزود: مأموران در بازجویی و بررسیهای به عمل آمده از مسافر اتوبوس متوجه شدند که متهم اقدام به حمل موادمخدر به صورت بلع و انباری کرده است.
سرهنگ فولادی اظهار کرد: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با رعایت موازین شرعی و قانونی در این رابطه، ۴۹ بسته هروئین شامل ۴۹۷ گرم که به صورت انباری جاساز شده بود را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائنات بیان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/102420












