19 دی آنلاین: محمد باقرقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه ایکس نوشت: اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.
محمد باقرقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پست منتشر شده خود نوشت: دریکی از برنامه های خوب صدا و سیما دیدم گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را می بستند تا تیم مذاکره کننده به سوئیس نرود.
وی در ادامه نوشت: به آن عزیزان می گویم اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.
هیأت جمهوری اسلامی ایران با حضور در مذاکرات سوئیس با طرفها و میانجیهای پاکستانی و قطری رایزنی کرد.
وی در ادامه نوشت: به آن عزیزان می گویم اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.
هیأت جمهوری اسلامی ایران با حضور در مذاکرات سوئیس با طرفها و میانجیهای پاکستانی و قطری رایزنی کرد.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/102595












