19 دی آنلاین: محمدباقر قالیباف رئیس هیات مذاکرهکننده «میناب ۱۶۸» و هیات همراه پیش از ظهر امروز در مسقط با آقای «هیثم بن طارق» سلطان عمان در کاخ برکه دیدار و رایزنی کردند.
به گزارش روابط عمومی مجلس، هیات عالیرتبه ایرانی که شامگاه دوشنبه و پس از سفری فشرده به سوئیس، وارد عمان شده بودند در دیدار با سلطان عمان ارتقای سطح همکاریهای دوجانبه تهران-مسقط را بررسی کردند.
ترتیبات اداره تنگه هرمز در آینده محور مهم دیگر این نشست ۲ساعته بود.
موضوعی که شب گذشته و در بدو ورود دکتر قالیباف و هیات همراه به مسقط هم در گفتگو با بدر بوسعیدی وزیرخارجه عمان مورد بحث و رایزنی قرار گرفته بود.
در پی سفر هیات «میناب ۱۶۸» به مسقط، ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفتگو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزییات بیشتری از آن در بیانیه ای مشترک تا ساعتی دیگر منتشر خواهد شد.
ترتیبات اداره تنگه هرمز در آینده محور مهم دیگر این نشست ۲ساعته بود.
موضوعی که شب گذشته و در بدو ورود دکتر قالیباف و هیات همراه به مسقط هم در گفتگو با بدر بوسعیدی وزیرخارجه عمان مورد بحث و رایزنی قرار گرفته بود.
در پی سفر هیات «میناب ۱۶۸» به مسقط، ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفتگو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزییات بیشتری از آن در بیانیه ای مشترک تا ساعتی دیگر منتشر خواهد شد.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/102609












