۱۹ دی آنلاین: نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: عبور ایمن از تنگۀ هرمز تنها از مسیرهای اعلامی جمهوری اسلامی ایران ممکن است.
نیروی دریایی سپاه صبح پنج شنبه اعلام کرد: ساعاتی قبل بدون اطلاع و هماهنگی با جمهوری اسلامی ایران از طرف برخی مراجع، مسیر جدیدی برای تردد کشتیها در تنگۀ هرمز اعلام شده که این مسیر غیرقابل قبول و کاملاً خطرناک است.
به اطلاع همه میرساند تنها مسیر مجاز برای عبور از تنگۀ هرمز، همان مسیرهای اعلام شده از طرف جمهوری اسلامی ایران میباشد، و تردد شناورها در خارج از این مسیرها بسیار خطرناک و ممنوع بوده و اخطار میدهیم از هرگونه تردد در خارج از مسیرهای ابلاغی جدا خودداری نمایید.
هماهنگی با نیروی دریایی سپاه برای عبور از تنگۀ هرمز از طریق کانال ۱۶ الزامی است و با شناورهای متخلف برخورد خواهد شد.
به اطلاع همه میرساند تنها مسیر مجاز برای عبور از تنگۀ هرمز، همان مسیرهای اعلام شده از طرف جمهوری اسلامی ایران میباشد، و تردد شناورها در خارج از این مسیرها بسیار خطرناک و ممنوع بوده و اخطار میدهیم از هرگونه تردد در خارج از مسیرهای ابلاغی جدا خودداری نمایید.
هماهنگی با نیروی دریایی سپاه برای عبور از تنگۀ هرمز از طریق کانال ۱۶ الزامی است و با شناورهای متخلف برخورد خواهد شد.
- نویسنده :
- منبع :
https://19dey.com/news/102625












