19 دی آنلاین: سازمان تنظیم مقررات و امنیت کشتیرانی هند، هشدار قبلی خود مبنی بر محدودکردن تردد کشتی‌های هندی در امتداد منطقه خلیج فارس، از جمله تنگه هرمز و استقرار دریانوردان این کشور در مناطق درگیری را لغو کرد.
به گزارش تارنمای روزنامه هندو، این سازمان از ذینفعان دریایی خواسته است تا سطح بالایی از احتیاط را حفظ کرده و هشدارهای ناوبری را از نزدیک زیر نظر داشته باشند.
سازمان تنظیم مقررات کشتیرانی، در دستور اصلاح‌شده‌ خود تصریح کرد که هیچ محدودیتی برای مالکان، مدیران و آژانس‌های مجوز خدمات استخدام و استقرار (RPSL) کشتی‌های هندی برای ادامه فعالیت کشتی‌ها و استقرار دریانوردان هندی در داخل و خارج از منطقه خلیج فارس با رعایت پروتکل‌های امنیتی کشورهای ساحلی و آژانس‌های امنیتی وجود ندارد.
این سازمان به ذینفعان توصیه کرد که هنگام فعالیت در منطقه خلیج فارس احتیاط را رعایت کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :