19 دی: شبکه اجتماعی توییتر که طی چهار سال اخیر بویژه طی روزهای اخیر به توئیت های دردسر ساز و جنجالی «دونالد ترامپ» برچسب زده، نوشت: چهل و ششمین رئیس جمهوری ایالات متحده به بایدن رسید.

با مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی «جو بایدن» نامزد دموکرات ها، با تغییر عنوان «دونالد ترامپ» در صفحه شخصی وی به «چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا» به استقبال این تغییر قدرت در کاخ سفید رفت.

این در حالی است که پس از اعلام نتیجه شمارش آرا و کسب اکثریث آراء الکترال از سوی بایدن، ترامپ از پذیرش شکست خود امتناع کرده و با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است که مبارزه انتخاباتی وی هنوز ادامه دارد.

جو بایدن با کسب ۲۹۰ رای الکترال در برابر تنها ۲۱۴ رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و خانم کامالا هریس نیز به عنوان اولین زن، به عنوان معاون رئیس جمهوری این کشور برگزیده شد.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا شنبه شب در اولین توئیت پس از اعلام پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: رئیس جمهوری تمام مردم آمریکا خواهم بود، چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای ندادند.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا