19 دی: در مرحله سوم پویش ایران همدل تاکنون دو هزار و چهارصد خانوار مددجوی روستایی قمی سبد غذایی خود را دریافت کرده‌اند.

محمدابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان قم، با بیان اینکه کار توزیع سبد کالای ویژه خانوارهای مددجوی روستایی از نیمه آبان ماه سال جاری آغاز و طی سه روز به پایان رسیده است، اظهار کرد: این سبدهای کالا طی یک مرحله و در بین تمامی خانوارهای مددجویی روستایی استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه کار توزیع این سبدهای حمایتی به سایر مددجویان استان در ادارات تابعه ادامه خواهد داشت، افزود: سبدهای غذایی خانوارهای مددجو شامل برنج، مرغ و روغن است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم تصریح کرد: خانوارهای مددجوی شهری که تاکنون موفق به دریافت سبد کالای حمایتی نشده‌اند می‌توانند با در دست داشتن کد ملی سرپرست خانوار و کارت بانکی صندوق امداد ولایت و پس از دریافت پیام به فروشگاه‌های طرف قرارداد این نهاد مراجعه کنند.

نعیمی گفت: مددجویان برای اطلاع از زمان توزیع و فروشگاه‌های طرف قرارداد می‌توانند با دفاتر کمیته امداد در ادارات تابعه استان تماس بگیرند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با دعوت از مردم برای مشارکت در این امر خداپسندانه گفت: نیکوکاران و خیران می توانند با واریز وجوهات خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ در مرحله سوم پویش ایران همدل شرکت کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :