19 دی: سرپرست مدیرعاملی استقلال در خصوص آخرین شرایط تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

احمد مددی سرپرست مدیرعاملی استقلال در گفتگو با ایلنا درباره زمان رفع محرومیت نقل و انتقالاتی استقلال گفت: تلاش ها در این باره صورت گرفته و امیدواریم امروز تا آخر وقت اداری پنجره باز شود تا خیال کادر فنی و هواداران راحت شود

مددی درباره شایعه رد پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه گفت: خدمتگزار باشگاه استقلال هستم و هر زمان حضور داشته باشم آماده کمک هستم

وی در مورد اینکه ظاهرا هروویه میلیچ به دلیل فسخ قراردادش نمی‌توانست برای استقلال بازی کند، گفت: میلیچ قراردادش را فسخ نکرده است. این بازیکن نامه‌ای به باشگاه فرستاد و پاسخ دادیم که نامه را تغییر بده و بگو که علاقه‌مند هستی در استقلال باشی. ایشان هم همین کار را کرد. میلیچ هیچ برگه‌ای به مرجع دیگر نداد. قرارداد میلیچ با استقلال دو ساله بوده و ابراز علاقه کرده که دو فصل دیگر در استقلال باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت بدهی‌های باشگاه هم گفت: بخش کوچکی از مبلغ قرارداد بازیکنان در فصل گذشته باقی مانده، پیش پرداخت امسال هم پرداخت نشده که قرار است برنامه‌ریزی کنیم تا روزهای آینده پرداختی داشته باشیم.

او درباره جذب بازیکنان جدید توسط باشگاه استقلال اظهار داشت: در بحث سهمیه زیر 21 سال، بازیکنان جوانی را مدنظر داریم. مطالعات خوبی را انجام دادیم و باز هم بازیکنان خوبی در حوزه کشف استعداد جذب خواهیم کرد. شاکله بزرگسالان ایجاد شده است و خریدهای خوبی انجام داده‌ایم. رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند و بازیکنان دیگر مهره‌های خوبی هستند.. جذب بازیکنان جوان برای پشتوانه‌سازی بوده و به درخشش آنها در آینده امیدواریم.

  • نویسنده :
  • منبع :