19 دی: معاون فرماندار جمهوریخواه ایالت تگزاس از تلاش‌های ترامپ برای اثبات تقلب در انتخابات حمایت کرده است.

دن پاتریک معاون فرماندار جمهوریخواه ایالت تگزاس با حمایت از تلاش های دونالد ترامپ برای اثبات تقلب انتخاباتی، یک میلیون دلار جایزه برای کسانی تعیین کرده است که شواهد و اسنادی را درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ارائه دهند.

بر اساس این گزارش پاتریک گفت: این جایزه و پاداش را به این دلیل پیشنهاد دادم تا مردم را تشویق کنم تا شواهد و اسناد مربوط به تقلب در انتخابات را گزارش دهند. هر کسی که اطلاعاتی ارائه دهد که در نهایت منجر به بازداشت و دستگیری و محکوم شدن افراد خاطی شود، حداقل 250 هزار دلار پاداش دریافت خواهد کرد.

پاتریک افزود: من از تلاش های ترامپ برای شناسایی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری و تعهد وی برای اطمینان یافتن از شمارش همه آرا غیرقانونی و رد کردن همه آرا غیرقانونی حمایت می کنم.

وی اظهار داشت: دنبال کردن تقلب در انتخابات از سوی ترامپ نه تنها برای مشخص کردن نتیجه انتخابات لازم و ضروری است، بلکه برای حفظ دموکراسی ما و احیای اعتماد در انتخابات آینده لازم است.

در حالی که برخی رسانه های خبری آمریکا بایدن را پیروز انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرده اند ولی ترامپ حاضر به پذیرش نتایج انتخابات نشده و در برخی ایالت های مهم و سرنوشت ساز، شکایت های حقوقی مطرح کرده است.

  • نویسنده :
  • منبع : تسنیم