19 دی: در حالی چند مربی از مربیگری در فصل جدید مسابقات محروم خواهند شد که فصل جدید لیگ برتر یک هفته‌ای است آغاز شده و به زودی فصل جدید مسابقات لیگ یک هم آغاز خواهد شد.

در حالی چند مربی از مربیگری در فصل جدید مسابقات محروم خواهند شد که فصل جدید لیگ برتر یک هفته‌ای است آغاز شده و به زودی فصل جدید مسابقات لیگ یک هم آغاز خواهد شد. جالب اینکه یکی از مربیانی که از مربیگری در تیم‌های دسته اولی منع شده هدایت یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر را برعهده دارد. به همین بهانه باشگاه مورد اشاره در تلاش برای جذب مربی جدید است و قصد دارد به ‌زودی مربی جدید خود را معرفی کند.

پیش‌تر که لیست مربیان منشوری در ایران به راه افتاده بود این مربیان حق مربیگری در لیگ برتر را نداشتند اما می‌توانستند در تیم‌های دسته اولی مربیگری کنند! گویی که فضای لیگ یک به مربیان سالم و توانمند نیاز ندارد اما این بار ارکان قضایی فدراسیون فوتبال تغییر رویه داده‌اند و اعلام کرده‌اند مربی‌ای که محروم شود حق مربیگری در هیچ رده از مسابقات را نخواهد داشت.

اسم یکی دو مربی دیگر دسته اولی و یکی دو مربی لیگ برتری در لیست مربیان محروم وجود دارد؛ حالا باید منتظر ماند و دید آیا فدراسیون فوتبال توان اجرای حکم ارکان قضایی را دارد و می‌تواند همانند مربیان دسته اولی مربیان لیگ برتری متخلف را از مربیگری محروم کند یا نه؟ گفته می‌شود بیشتر تخلفات صورت گرفته از سوی این مربیان مالی است و تخلف آن برای ارکان قضایی فدراسیون فوتبال اثبات شده است.

چند فصلی بود که از مربیان منشوری در ایران خبری نبود! مبارزه با فساد در فوتبال هر از گاهی در ایران شدت می‌گیرد و بعد از مدتی از تب و تاب می‌افتد و به نظر می‌رسد در این برهه دوباره مبارزه با فساد در فوتبال شدت گرفته و مشخص نیست این روند تا کی ادامه خواهد داشت.

  • نویسنده :
  • منبع : خبر ورزشی