19 دی: دارنده مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان جهان با بیان اینکه "خیلی از قهرمانان اندیمشک با مشکل بیکاری دست به گریبانند"، گفت: با دستور وزیر کشور و حمایت مسئولان اداره کار اندیمشک قرار است بزودی در پتروشیمی مشغول به کار شوم.

محسن مدهنی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سرانجام بحث اشتغال به کارش پس از انتشار خبر دستفروشی او در اندیمشک، اظهار کرد: با دستور رحمانی فضلی وزیر کشور روز گذشته (پنجشنبه) به اداره کار اندیمشک رفتم و قرار است در یک واحد پتروشیمی در خوزستان مشغول به کار شوم. حتی با وزیر کشور نیز تلفنی صحبت کردم و واقعا پیگیر کار من بود. جا دارد از او، مسئولان اداره کار اندیمشک و مردم عزیزمان که طی چند روز گذشته به بنده لطف داشتند صمیمانه قدردانی کنم. در این مدت از میان مسئولان شهری و استانی فقط رییس اداره کار اندیمشک و فرمانده سپاه اندیمشک پیگیر کار من بودند که از آن‌ها تشکر می‌کنم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان جهان، افزود: امیدوارم از این پس با فراغ بال، در کشتی به افتخارات بیشتری برسم، مطمئن باشید تا وقتی که بارها پرچم ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز درنیاورم از کشتی کنار نمی‌روم. 

وی درباره انتشار فیلم دستفروشی‌اش که طی روزهای گذشته خبرساز شده بود، خاطرنشان کرد: واقعا به ته خط رسیده بودم و از این بی‌توجهی‌ها خسته شده بودم. خیلی از قهرمانان دیگر در اندیمشک بیکار هستند و هیچ توجهی به آن‌ها نمی‌شود، مثلا مهدی هدایی با مدرک دکترا با وجود اینکه متاهل است، هیچ شغلی ندارد، سیامک قیطاسی مربی من سال ها برای کشتی ایران زحمت می کشد اما حتی بیمه هم ندارد و یا آرمان علیزاده که از نبود شغل مجبور است در زمین های کشاورزی کارگری کند. امیدوارم با توجه بیشتر مسئولان مشکلات قهرمانان ما به حداقل برسد.

قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان جهان ادامه داد: پدر من با دو تا ۳ میلیون حقوق مستمری سعی کرده با همه مشکلات در این سال ها از من حمایت کند، اکثر قهرمانان ما با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

مدهنی افزود: واقعا قهرمانان ما توقع زیادی از مسئولان ندارند و فقط یک شغل آبرومند می خواهند و انتظار دارند بیشتر از این ها مورد توجه قرار گیرند. مسئولان ورزش اندیمشک توجهی به کشتی گیران ندارند و با این وضعیت اگر چاره ای نشود دیگر شاهد موفقیت فرنگی کاران این شهر نخواهیم بود.

وی در پایان گفت: قرار است به فدراسیون کشتی بروم و با علیرضا دبیر دیدار کنم، از فدراسیون کشتی و مربیانم نیز بابت پیگیری هایی که داشتند قدردانی می کنم. 

  • نویسنده :
  • منبع :