19 دی: حییم اشد، از مقامات سابق برنامه امنیت فضایی اسرائیل، گفته است که "موجودات فضایی" به طور مخفیانه با آمریکا اسرائیل ارتباط داشته اند اما این ارتباط فاش نشده "زیرا بشریت هنوز برای چنین خبری آماده نیست."

به نوشته روزنامه بریتانیایی دیلی میل، آقای اشد، ۸۷ ساله که به مدت سی سال سرپرستی این برنامه را برعهده داشت گفته است که موجودات فضایی "تا زمانی که بشر به آن حد از تکامل نرسیده که بتواند ماهیت فضا و سفینه فضاپیما را درک کند خود را آشکار نخواهند کرد."

او نگفته است که موجودات مورد نظر از چه زمانی به طور پنهانی بشر را زیر نظر داشته اند اما گفته است که تماس با آمریکا در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ صورت گرفته است.

به گفته این مقام سابق فضایی اسرائیل، موجودات فضایی در همکاری با ایالات متحده یک پایگاه مشترک زیر زمینی را در واشنگتن ایجاد کرده اند.

دونالد ترامپ برای اولین بار در جهان، در کنار نیروهای زمینی، هوایی و دریایی، یک "نیروی فضایی" نیز ایجاد کرده است.

در ماه اوت، وزارت دفاع ایالات متحده گفت که "یک گروه ویژه" را زیر نظر نیروی دریایی برای بررسی گزارش های حاکی از مشاهده "اجسام پرنده ناشناخته - یو اف او" تشکیل داده است.

چند ماه پیش از آن، ارتش آمریکا ویدیوهایی را منتشر کرد که خلبانان نیروی دریایی هنگام پرواز از "اجسام غیرعادی" گرفته بودند. این تصاویر قبلا به رسانه های درج کرده بود و نیروی دریایی صحت آنها را تایید کرد.

دولت های آمریکا و اسرائیل هنوز به اظهارات حییم اشد واکنشی نشان نداده اند.

منبع: بی بی سی

  • نویسنده :
  • منبع : انتخاب