19 دی: الیاس قالیباف( فرزند رئیس مجلس) به اتهامات اخیر طرح شده از سوی حناچی شهردار تهران عکس العمل نشان داد و در صفحه اینستاگرامش نوشت:

الیاس قالیباف( فرزند رئیس مجلس) به اتهامات اخیر طرح شده از سوی حناچی شهردار تهران عکس العمل نشان داد و در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«از رئیس شان دستور گرفته‌اند تا با تخریب های متوهمانه خودشان را عزیز کنند تا به هیات دولت راهشان دهند/ دوره این هفت‌تیرکشی ها گذشته»

واکنش تند الیاس قالیباف

پیش از این پیروز حناچی، شهردار تهران در گفتگویی با اشاره به املاک در اختیار غیرِ شهرداری و در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت ملک در اختیار آقای قالیباف در خیابان شهید عراقی که به نام سازمان املاک و مستغلات است و همچنین املاک در اختیار آقای طلایی و خانم آباد نمایندگان دوره چهارم شورای شهر گفت: ما اقدامات خود را انجام داده‌ایم، خیلی هم بی‌سر و صدا آن را انجام دادیم. همین املاکی که از آن‌ها اسم بردید، مستقیما از آن‌ها تحویل گرفته شده است. 

او تصریح کرد: از تیم آقای قالیباف ملکی به مساحت حدود ۶ هزار متر مربع را در محدوده بزگراه همت_تقاطع امام علی (ع) پس گرفتیم. همچنین از خانم مشیر «همسر آقای قالیباف» و آقای طلایی نیز املاک را پس گرفتیم. ممکن است مواردی هم باقی مانده باشد که شرایط آن‌ها متفاوت است.

  • نویسنده :
  • منبع :