19 دی: رییس جمهوری در پیام های جداگانه‌ای به سران کشورهای جهان ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی ۲۰۲۱ تاکید کرد: سران کشورها با همکاری‌های منطقه‌ای و جهانی، برای برون رفت از بحران‌های فراروی جهان و تسریع در روند مبارزه با ویروس کرونا بیش از پیش بکوشند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در پیام های جداگانه حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به سران کشورهای جهان آمده است: جهان امروز با بحران‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی متعددی روبرو است. ضروری است تا سران کشورها در پرتو اراده و مساعی مشترک، با همکاری‌های منطقه‌ای و جهانی، برای برون رفت از این بحران‌ها و همچنین تسریع در روند مبارزه با ویروس کرونا و بازگشت زندگی بشر به روال معمول، بیش از پیش بکوشند.

روحانی در این پیام خاطرنشان کرد: عیسی‌بن مریم(ع)، پیامبر صلح و آشتی و پرچمدار مهرورزی و نوع‌دوستی است. امید آن است که بشر امروز، به ویژه پیروان تمام ادیان آسمانی، با استعانت از آموزه‌های رفیع انبیاء الهی و با تمسک به راه و رسم آنان بتوانند مسیر تعالی و کمال انسانی را طی کنند. 

رییس جمهوری در بخش پایانی پیام خود به سران کشورهای جهان، سالی توأم با سلامتی و بهروزی را برای ملت ها و دولت های آنان مسالت کرده است.

  • نویسنده :
  • منبع :