19 دی: معاون کمیته امداد قم گفت: مراکز نیکوکاری قم با نظارت کمیته امداد در 9 ماهه امسال بیش از 25 میلیارد و 714 میلیون تومان به 18 هزار و 263 نیازمند قمی کمک کردند.

سید محمدرضا میره‌ای با اشاره به اینکه در حال حاضر 64 مرکز نیکوکاری در استان قم فعال هستند گفت: بیشتر این مراکز در مساجد محله های مختلف شهر و با شعار از مردم برای مردم در حال خدمت رسانی به نیازمندان هستند.

وی با بیان اینکه این مراکز ظرفیت های خیران محله های استان را شناسایی کرده و کمکهای آنها را به نیازمندان همان محله می رسانند تصریح کرد: مراکز نیکوکاری استان قم در 9 ماهه امسال به 18 هزار و 263 نیازمند، به صورت کاملا محرمانه کمک کرده اند.

میره ای افزود: ارزش ریالی این کمک‌ها که در قالب نقدی و غیر نقدی بوده است، بیش از 25 میلیارد و 714 میلیون تومان است.

وی خدمات ارائه شده توسط مراکز نیکوکاری را در زمینه های معیشت، مسکن، درمان و تحصیل نیازمندان عنوان و اظهار کرد: تنها 27 درصد از کسانی که از این مراکز خدمات دریافت کرده اند تحت حمایت کمیته امداد استان بوده و بقیه آنها افراد بی بضاعت و نیازمند قم هستند.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان رویکرد اصلی این مراکز را توانمندسازی خانواده های بی بضاعت برشمرد و خواستار مشارکت بیش از پیش مردم و خیران استان در این مراکز شد.

  • نویسنده :
  • منبع :