موکب سلامت جنبش اسلامی نجباء از گروههای مقاومت عراقی برای مشارکت در تلاش ایرانیان در مقابله با کرونا و حمایت از خانواده‌های آسیب‌دیده پنج شنبه شب طی آیینی در یکی از خیابان‌های قم افتتاح شد.

نماینده جبنش مقاومت اسلامی نجباء عراق، در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگاران، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران حق زیادی بر گردن ما دارد و ما علاوه بر رابطه اسلامیت، رابطه برادری نیز با یکدیگر داریم.

وی بیان داشت: اقداماتی که ایران در حق مردم و گروه‌های مقاومت اسلامی انجام داده بسیار بیشتر از برپایی این قبیل موکب‌های سلامت است.

موسوی تصریح کرد: جنبش مقاومت اسلامی نجبا عراق، آماده خدمت و کمک‌رسانی به مردم ایران با تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی خود است.

وی ادامه داد: تمام مسلمانان مانند یک پیکر و کالبد واحد هستند و درصورتی‌که یک مشکل در جوامع اسلامی رخ دهد مانند این است که در تمام ملت‌ها درگیر آن شدند.

موسوی خاطرنشان کرد: هیچ امری نمی‌تواند بین ملت ایران و عراق جدایی بیفکند و دراین‌بین حب اهل‌بیت (ع ) این دو ملت را بیش‌ازپیش به هم نزدیک می‌کند و در تلاش‌های انجام‌گرفته برای جدایی این دو کشور نیز راه به‌جایی نبرده و رابطه آن‌ها مستحکم‌تر از همیشه شده است.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا