19 دی: مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد که این باشگاه حامی کلیه بازیکنان خود است و شایعه شکایت از وریا غفوری هم ساخته اذهان بیمار است.

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه، به برخی سؤالات پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

* اگر موافق هستید از جلسه روز گذشته‌تان با محمود فکری شروع کنیم.

 محمود فکری روز گذشته به باشگاه آمد و با یکدیگر جلسه بسیار خوبی داشتیم. متأسفانه برخی حاشیه‌سازان می‌خواهند هر طوری شده استقلال را در حاشیه بیندازند و این در حالی است که تمام قد از ایشان حمایت می‌کنیم و از هواداران هم می‌خواهم ملعبه دست بدخواهان نشوند. در جلسه با آقای فکری با یکدیگر تبادل‌نظر درباره مسائل مختلف کردیم و نتایج این جلسه را قطعاً در روند تیم مشاهده خواهید کرد.

* اینکه باشگاه استقلال از وریا غفوری شکایت کرده است، صحت دارد؟

 قطعاً خیر. 

* اما انتشار نامه باشگاه استقلال به کمیته اخلاق این شائبه را به راه انداخته است.

این نکته را باید عرض کنم که باشگاه استقلال موظف است پاسخ نامه نهادها و ارکان قضایی و نظارتی را بدهد. این یک رویه عمومی برای کلیه باشگاه‌هاست. از سوی کمیته اخلاق نامه‌ای درباره وریا آمده بود و از ما توضیحاتی خواسته بودند و ما هم توضیحاتی را ارائه کردیم. اصلاً چیزی به اسم شکایت اینجا مطرح نیست. باشگاه استقلال حامی کلیه بازیکنانش است. شایعه شکایت ما از وریا هم ساخته و پرداخته اذهان بیمار است و باید هواداران استقلال در این قضایا باهوش باشند و در زمین حاشیه‌سازان بازی نکنند.

* یک مسئله دیگر در خصوص مطالبات بازیکنان است.

 ما به همه بازیکنان از 12 الی 67 درصد قراردادشان را پرداخت کرده‌ایم. این را هم در نظر بگیرید که رقم برخی قراردادها رشد قابل توجهی داشته، در حالی که درآمدهای باشگاه تا این حد افزایش نداشته است. از طرفی تنها چند بازیکن استقلال از فصل گذشته طلب دارند که به زودی به آنها هم پرداختی خواهیم داشت.

* این نگرانی هم وجود دارد که به خاطر طلب بودورف، استقلال در نیم‌فصل نتواند بازیکنی جذب کند.

 پنجره نقل‌وانتقالات نیم‌فصل از دوم اسفند است و هواداران به هیچ وجه نگران نباشند. در جلسه هیئت مدیره درباره نحوه تهیه و پرداخت پول بودورف تصمیمات خوبی گرفته شد و قطعاً استقلال در نیم‌فصل بدون مشکل بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب می‌کند.

  • نویسنده :
  • منبع :