19 دی: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: اثربخشی رسانه ملی بر فرهنگ عمومی برکسی پوشیده نیست اما رسانه ملی بیش از پیش به موضوعاتی همچون حجاب، عفاف و آگاهی بخشی به جامعه درباره آیات و روایات بپردازد.

آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار رئیس و معاونین رسانه ملی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بیش از چهل شهید راه خدمت رسانه ملی اظهار داشت: رسانه ملی بهترین مرکز تبلیغ اسلام ناب محمدی است.

وی ادامه دادند: امروز با صدا و سیما می‌توان پیام اسلام ناب محمدی را به دنیا رساند.

این استاد سطوح عالی حوزه با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در این خصوص که صداوسیما دانشگاه عمومی است، ادامه داد: سریال‌های فاخری همچون امام علی(ع)، یوسف پیامبر(ص) و … نقش مهمی در ترویج موضوعات دینی و مذهبی ایفا می‌کنند.

وی با تأکید بر اثربخشی رسانه ملی بر فرهنگ عمومی خواستار توجه بیش از پیش صدا و سیما به موضوعاتی همچون حجاب، عفاف و آگاهی بخشی به جامعه با تکیه بر آیات و روایات شدند.

آیت الله علوی گرگانی خواستار تقویت هرچه بیشتر رسانه ملی در برابر هجمه رسانه‌های بیگانه شد و با تأکید بر اینکه این رسانه با مجهز بودن به سلاح ایمان امکان غلبه بر همه رسانه‌های جهانی را دارد، گفت: امیدوارم هرچه بیشتر خبرهای توفیق این رسانه را دریافت کنم.

  • نویسنده :
  • منبع :