19 دی: رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: هیچ بسته امنیتی مشکوکی در پایانه کاوه کشف نشد و پس از بررسی تخصصی محل توسط پلیس، شرایط این پایانه عادی اعلام شد.
سرهنگ جواد درستکار روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حدود ساعت ۱۳ و ۳۵ امروز، یکی از شهروندان در تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، خبر از مشاهده یک بسته مشکوک در پایانه کاوه داد.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و برای حفظ جان شهروندان، عوامل تیم تخصصی پلیس بلافاصله در محل حضور پیدا کردند اما  پس بررسی‌ همه پایانه و تعاونی‌های مستقر در آن، شی و بسته خاصی در این محل یافت نشد.
رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در زمان حاضر وضعیت در پایانه کاوه عادی است و خطری شهروندان را تهدید نمی‌کند اما وظیفهٔ دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، تأمین نظم و امنیت جامعه و توجه به هشدارهاست.
اصفهان دارای چهار پایانه مسافربری به نام‌های کاوه در شمال، صُفه در جنوب، جی در شرق و زاینده‌ود در غرب این کلانشهر است و روزانه حدود یکصد هزار مسافر از طریق این پایانه‌ها حمل و نقل می شوند.
پایانه‌های کاوه و صفه کار انتقال مسافران به تمام نقاط کشور را برعهده دارند و پایانه‌های جی و زاینده‌رود به مسافران داخل استان خدمت رسانی می‌کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :