19 دی: مردم و خیران استان قم با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و کرونا در اقدامی کم نظیر 146 میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم، با اعلام مشارکت کم نظیر 146 میلیارد ریالی مردم نیکوکار و نوع دوست استان قم در جشن نیکوکاری گفت: از مراجع معظم تقلید که با رهنمودهای خود و و مردم استان و خیران که با کمکهای خود شرایط سخت اقتصادی و کرونا در جشن نیکوکاری امسال سنگ تمام گذاشتند تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه باید زمینه مشارکت همه مردم و گروههای مختلف در این برنامه های خداپسندانه فراهم شود گفت: از اهالی پردیسان و بخشهای چهارگانه قنوات، خلجستان، سلفچگان و کهک و همچنین کارکنان ادارات و مشاغل و اصناف مختلف استان به صورت ویژه قدردانی می کنم.

میرشکار با اشاره به استقبال مردم از سامانه های الکترونیکی و درگاههای بانکی برای پرداخت وجوهات و کمکهای نقدی گفت : عده ای از همشهریان هم با مراجعه به پایگاههای کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را به کمیته امداد دادند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم، با بیان اینکه از کل کمکهای جمع آوری شده 18 میلیارد ریال کمکهای نقدی و 128 میلیارد ریال ، کمک های غیر نقدی شامل اقلام معیشتی و خوراکی، کیف و کفش و پوشاک و برخی لوازم ضروری زندگی است، تأکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند که کمکهای آنها قبل از عید نوروز به دست ایتام و نیازمندان خواهد رسید.

میرشکار با اعلام اینکه ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تا پایان سال و ایام نوروز آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران هستند، اظهار داشت: کسانی که تاکنون نتوانسته اند در این جشن ملی شرکت کنند و قصد دارند کمکهای خود را به صورت نقدی واریز کنند می‌توانند از طریق شماره کارت 6037997900001125  یا سامانه #۰25*۸۸۷۷* به ایتام و نیازمندان کمک کنند.
  • نویسنده :
  • منبع :