19 دی: رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با اشاره به اجرای فناورانه و دانش محور سند تحول قضایی در زندان‌ها گفت: طرح زندان هوشمند به زودی اجرا می‌شود.
به گزارش روز سه شنبه از سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، محمدمهدی حاج محمدی در آیین تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: با کمک شرکت های دانش بنیان و راه اندازی مرکز نوآوری های سازمان زندان‌ها به زودی طرح پایلوت زندان هوشمند اجرا و مرکز نوآوری های سازمان زندان‌ها افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: تحقق این تحول نیازمند به استفاده از حوزه فناوری و تکنولوژی های نوین است و سازمان زندان ها با انعقاد این تفاهم نامه وارد عصر جدیدی در اجرای سند تحول می‌شود.
حاج محمدی ابراز امیدواری کرد با حضور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرط لازم و مورد نیاز، یعنی حاکمیت حوزه فناوری اطلاعات و استفاده از دانش و تکنولوژی های روز، محقق و سازمان زندان‌ها وارد عصر جدید اجرای فناورانه و دانش محور سند تحول شود.
رئیس سازمان زندان ها تصریح کرد: انتظار می رود با امضای تفاهمنامه و شروع همکاری، اجرای طرح پایلوت زندان هوشمند با کمک شرکت های دانش بنیان و راه اندازی مرکز نوآوری های سازمان زندان‌ها آغاز و در کوتاه مدت محقق شود.  


  • نویسنده :
  • منبع :