مدیرعامل بانک سپه با تشریح آخرین روند ادغام بانک‌های نظامی، گفت: انتظار داریم با کسب مجوز از مراجع ذیربط تا پایان اردیبهشت‌ماه حداقل دو بانک از مجموع بانک‌ها و موسسه مالی وابسته به نیرو‌های مسلح به طور رسمی به بانک سپه ملحق شوند.

«محمدکاظم چقازردی» در نشست بررسی روند ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح در بانک سپه که با حضور «عباس معمار نژاد» معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی همچنین «فرهاد حنیفی» معاون نظارت بانک مرکزی برگزارشد، گزارشی را از روند الحاق بانک‌های نظامی در بانک سپه ارایه کرد.

وی گفت: هم کارکنان و مدیران بانک سپه و هم مدیران و کارکنان بانک‌های ادغامی به این باور مهم رسیده اند که اجرای این طرح استراتژیک و ملی به نفع سیستم پولی و در مجموع به نفع نظام اقتصادی کشور است.

چقازردی با مهم توصیف کردن فعالیت صورت گرفته در طرح ادغام تصریح کرد: این تجربه می‌تواند به عنوان مجموعه اقدامات گرانبها و منحصر به فرد چه به لحاظ تاکتیکی و چه به لحاظ گستردگی و پیچیدگی کار در تاریخ بانکداری کشور به ثبت برسد.

مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه پروژه‌ای مشخص برای مستند سازی نحوه اجرای این طرح در بانک سپه تعریف شده است گفت: آیندگان باید بدانند چگونه بانک سپه به اتکا نیرو‌های متخصص و متعهد خود آنهم در سخت‌ترین شرایط در کنار انجام سایر وظایف خطیر خود با همراهی مثال زدنی سایر بانک‌ها و موسسه اعتباری وابسته به نیرو‌های مسلح توانست به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک نظام بانکی و ساختار اقتصادی کشور از این موفقیت، بهره خواهند برد.

  • نویسنده :
  • منبع : فرارو