19 دی: رامبد جوان که با فصل هفتم خندوانه به آنتن تلویزیون برگشته در ایام نوروز از چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۳ میهمان خانه‌های مخاطبان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، این شبکه برنامه هایی همچون خنداوانه، کودک شو، شوتبال، دست انداز، شکرستان، هوش برتر و نسیم آوا را برای این ایام تدارک دیده است. 

کودک شو در ادامه فصل چهارم میزبان خانواده های برگزیده و فینالیست های این فصل می شود. این برنامه در ادامه با اضافه شدن آیتم ها و رقابت های متنوع، فضای رنگارنگ از نقش آفرینی کودکان در کنار والدین را به نمایش می‌گذارد. کودک شو در ایام عید شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ به میزبانی حمید گودرزی پخش می شود. 

شوتبال در ویژه برنامه نوروزی خود با دعوت از هنرمندان و چهره های ورزشی، شکلی متفاوت از رقابت در کنار رفاقت را رقم زده است. این برنامه، در ایام نوروز ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می شود.

هوش برتر که در فصل یک و ۱۰ سری از این برنامه، جایگاه ویژه ای در بین علاقمندان به بازی های فکری پیدا کرد در ادامه و در فصل دوم با تغییرات در طراحی و اجرا به جدول پخش خواهد رسید. هوش برتر در فصل دوم با اجرای آریا طاهری در نوروز ۱۴۰۰ هر روز ساعت ۱۹ میهمان علاقمندان این برنامه است. 

دست انداز عنوان مجموعه ای طنز و سرگرم کننده است که با کارگردانی شهاب عباسی برای ایام نوروز تدارک دیده شده، مجموعه طنز آیتمی دست انداز به نقد هنجارها و خرده فرهنگ های اجتماعی می‌پردازد و آنها را به نقد می کشاند. این مجموعه هرشب ساعت ۲۰ در نوروز پخش می شود. 

سری جدید انیمیشن شکرستان امسال هم در نوروز به خانه های مخاطبان خود می آید و معضلات و مخاطرات اجتماعی را به چالش می‌کشد. شکرستان هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه نسیم پخش می شود. 

نسیم آوای نوروزی با حال و هوای متفاوت، علاقمندان به موسیقی را همراه خود می‌کند و با پخش اثار خوانندگان برجسته کشور و بهره گیری از چهره های جوان و مستعد؛ دقایق پر انرژی را رقم می‌زند. نسیم آوا هر شب ساعت ۲۲:۳۰ با اجرای رضا محبی از شبکه نشاط نسیم پخش خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :