19 دی: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از غرق شدن جوان ۲۰ ساله در دریاچه مصنوعی بوستان جوان خبر داد.
حمید کریمی با اشاره به وقوع حادثه در دریاچه مصنوعی بوستان جوان اظهار داشت: با اعلام حادثه غرق شدن یک جوان در این دریاچه بلافاصله تیم امداد و نجات آبی سازمان آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه فرد غرق‌شده توسط غواصان سازمان آتش‌نشانی از داخل آب خارج و به مقامات قضائی تحویل داده شد، ابراز کرد: نظارت بیشتر مسئولین مربوطه دریاچه جوان بر حضور مردم در کنار آب برای ماهیگیری و تفریح باید با شدت و دقت بیشتری صورت گیرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه با اینکه کم‌کم به فصل گرم و تابستان در قم نزدیک می‌شویم امکان حضور جوانان جهت تفریح و یا بعضاً بدون اجازه برای شنا در این مکان وجود دارد که باید دقت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

مهدی فراهانی، سخنگوی اورژانس قم نیز گفت: این حادثه در ساعت ۱۵:۲۰ دقیقه پنج‌شنبه در دریاچه جوان قم رخ داده است، گفت: پس از خروج جوان ۲۱ ساله قمی از دریاچه توسط عوامل آتش نشانی، کارشناسان فوریت‌های پزشکی با احیا قلبی و ریوی فرد غرق شده را به بیمارستان منتقل کرده‌اند که با وجود تلاش‌های فراوان کادر درمانی در بیمارستان، متاسفانه این جوان جان خود را از دست داد.

  • نویسنده :
  • منبع :