19 دی: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: صحیفه سجادیه کتاب سعادت است و در بیان حقانیت اهل بیت (ع) نیز سند محکمی می‌باشد.
آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار اعضای بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه اظهار داشت: امروز دشمنان اهل بیت بیش از هر زمان دیگر با بهرمندی از رسانه و نوشتن جزوه‌ها در پی تخریب اسلام ناب هستند و با القا شباهت می خواهند افتخارهای ما را زیر سوال ببرند بر این اساس باید افرادی که متخصص هستند و از نظر فقاهت و در نظر گرفتن سر تاریخی مطالب به این شبهه ها پاسخ بدهند.

 وی با اشاره به اهمیت صحیفه سجادیه و محتوای بلند آن خاطرنشان کرد: شارح این کتاب بلند باید از نظر فقاهت و داشتن ادبیات در سطح بالا باشد.

 این مرجع تقلید با اشاره به خاطره هایی از آیت الله بروجردی (ره) و اهمیت دادن ایشان به صحیفه سجادیه گفت: شخصیتی که در این عرصه وارد می شود باید همانند علامه امینی، قهرمان علم و قلم و بیان باشد که دیدیم چگونه در الغدیر با سند و با در نظر گرفتن سیر تاریخی از حضرت علی (ع) دفاع نمود.

 استاد سطح عالی حوزه علمیه قم ضمن تشکر و قدردانی از بنیاد صحیفه سجادیه این کار را بسیار ارزشمند دانسته و افزود: این هجمه های فراوانی که در کشورهای غربی به ساحت مقدس رسول اکرم دارند تاسف بار است و باید پاسخ این اهانت‌ها داده شود.
  • نویسنده :
  • منبع :