19 دی: مالک باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی تبریز با انتشار نامه ای اعلام کرد که فعالیت تیم فوتبال آن تا تعیین تکلیف قطعی، به تعلیق درمی آید.
به گزارش جمعه ایرنا، در نامه ۶ بندی محمدرضا زنوزی به شرایط تحویل گرفتن تیم ماشین سازی در سال ۹۶ و بدهی‌های باشگاه ماشین‌سازی قبل از مالکیت آن توسط وی پرداخته شده و از دستورالعمل‌های مصوبه و ابلاغی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره این تیم اظهار بی‌اطلاعی شده است.
 در نامه زنوزی عنوان شده است: در نامه سوم فروردین امسال دلایل قطعی خود برای انصراف از تیمداری باشگاه بزرگ ماشین‌سازی را اعلام نموده‌ام.
در بند پایانی این نامه آمده است: مجددا ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد بزرگ شعبانیه و میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر(عج) و تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی به شما هواداران عزیز باشگاه ماشین‌سازی تبریز اعلام می‌ کنم نظر به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور و لزوم تمرکز بیشتر تیمداری حرفه‌ای در باشگاه بزرگ تراکتور و تمرکز بر زیرمجموعه‌های تحت مدیریت اینجانب بر تولید حداکثری در راستای تحقق اهداف تبیینی مقام معظم رهبری مدظله العالی(تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی) دیگر امکان تیمداری در باشگاه ماشین‌سازی تبریز را ندارم.
نامه حاکی است: بدین وسیله با احترام به خواست و نظر هواداران فهیم باشگاه ماشین‌سازی مبنی بر ترک مالکیت، رسما انصراف خود را از مالکیت و همچنین هرگونه مدیریت و دخالت در باشگاه بزرگ ماشین‌سازی تبریز اعلام می‌نمایم و ادامه فعالیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز از سوی اینجانب به حالت تعلیق در می‌آید تا انتقال قطعی امتیاز از سوی هیات محترم فوتبال استان آذربایجان‌شرقی محقق شود.
تیم فوتبال قدیمی و ریشه دار ماشین سازی با بیش از ۵۰ سال قدمت در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در رده آخر جای دارد.
گفته می شود این تیم در زمان حاضر ۳۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

  • نویسنده :
  • منبع :