19 دی: آژانس امنیت ملی رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای به شهروندان خود درباره سفر به کشورهای منطقه از جمله امارات متحده عربی و بحرین به دلیل خطرات امنیتی هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، در بیانیه آژانس امنیت ملی رژیم صهیونیستی ادعا شده است: ارزیابی می‌کنیم که ایران در آینده نزدیک علیه اهداف اسرائیلی اقدام خواهد کرد.
آژانس امنیت ملی رژیم صهیونیستی، گرجستان، آذربایجان، ابوظبی، دبی، بحرین، اقلیم کردستان عراق، ترکیه، اردن و مصر را به عنوان مناطق و کشورهایی که نباید صهیونیست ها به آنجا سفر کنند تعیین کرده است.
اخیرا امارات متحده عربی و بحرین روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند و به دنبال آن گزارش‌هایی مبنی بر سفر صهیونیست‌ها به امارات متحده عربی منتشر شد.
آمریکا، رژیم صهیونیستی، امارات متحده عربی و بحرین ۲۳ مرداد امسال با انتشار بیانیه مشترک از امضای توافق برای عادی‌سازی روابط و آغاز روابط دیپلماتیک خبر دادند.
مراسم امضای توافقنامه عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو با منامه از یک سو و پیمان صلح رژیم صهیونیستی با امارات ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) در کاخ سفید و در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کردند.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا