19 دی: مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: سازمان هواشناسی برای روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین وزش باد شدید، بارندگی و احتمال آب‌گرفتگی در استان و شهر قم پیش‌بینی کرده است.
به گزارش شهرداری قم، سید محسن میرهادی روز چهارشنبه در گفت و گویی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی برای آخر هفته به‌ویژه در روز ۱۳ فروردین(روز طبیعت)، اظهار داشت: سازمان هواشناسی برای روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین وزش باد شدید، بارندگی و احتمال آب‌گرفتگی در استان و شهر قم پیش‌بینی کرده است.

وی از آمادگی شهرداری قم برای هرگونه بارش بهاری در روزهای آینده خبر داد و افزود: تدابیر و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است و از سال‌های قبل نیز برنامه‌ریزی مدونی برای رفع آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با هشدار به مردم برای روزهای آینده درباره وزش بادهای شدید و بارندگی‌ها تصریح کرد: مردم در مزارع، باغ ها، اطراف رودخانه‌ها و سازه‌های شهری و درختان و همچنین از پارک خودروها زیر درختان در معابر شهری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ در راستای راهنمایی مردم به‌صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی است، عنوان کرد: عوامل خدمات شهری، آتش‌نشانی، فضای سبز، تخلفات شهری شهرداری و غیره برای ۱۳ فروردین در آمادگی کامل قرار دارند.
  • نویسنده :
  • منبع :