نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس از مأموریت رئیس مجلس به کمیسیون بودجه برای بررسی گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ در صحن علنی مجلس خبر داد.

گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور به عنوان سی‌امین گزارش تفریغ بودجه پس از پیروزی انقلاب اسلامی روز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ توسط عادل آذر رئیس کل دیوان محاسبات کشور، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد که مباحث مربوط به حقوق های نجومی و ارز دولتی پرحاشیه وجنجال برانگیز شد.

در همین رابطه محمدجواد ابطحی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با توجه به اینکه نمایندگان درخواست رسیدگی فوری و دقیق‌تر درباره گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ داشتند، لذا هیأت رئیسه مجلس و در رأس آن رئیس مجلس مأموریتی به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس محول کرده است. 

وی در همین زمینه افزود: هیأت رئیسه مجلس، کمیسیون برنامه و  بودجه را مأمور کرده است تا به بررسی دقیق و جزئی گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷ بپردازد و گزارش آن را به هیأت رئیسه ارائه کند. قرار است پس از بررسی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره گزارش تفریغ بودجه سال ۹۷، این گزارش در صحن علنی مجلس به استماع نمایندگان مجلس برسد. 

  • نویسنده :
  • منبع : فارس