19 دی: معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: مسوولان این وزارتخانه در تلاش هستند پیش از آغاز سال تحصیلی جدید بخشی از دانشجویان را با هماهنگی ستاد ملی کرونا در برابر کووید ۱۹ واکسینه کنند.
مجتبی صدیقی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه ایلام با حضور رییس جمهوری اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته توسط ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت میزان تولید واکسن در تابستان به میزان قابل قبولی افزایش یابد و بتوانیم در مهرماه بخشی از دانشجویان را در برابر این ویروس واکسینه کنیم.
وی دانشگاه ایلام را از مراکز پیشرو در اجرای پروژه‌های پژوهشی ، آموزشی و عمرانی عنوان کرد که در این مراسم نیز به عنوان میزبان تعیین شده است.
معاون وزیر علوم از افتتاح ۵۳ پروژه مرتبط با دانشگاه ها در سراسر کشور خبر داد و گفت: این پروژه ها با مساحت ۶۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۰۲ میلیارد تومان افتتاح می شوند.
به گزارش ایرنا، هشت طرح ورزشی، دانشجویی و رفاهی دانشگاه ایلام در آیین کلنگ زنی پردیس ورزشی این دانشگاه روز پنجشنبه با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان و استاندار ایلام بصورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهوری افتتاح و کلنگ زنی شد.
این طرح ها شامل افتتاح استخر سرپوشیده، سالن تیراندازی، ۲ قطعه زمین والیبال ساحلی، پیست دوچرخه سواری دختران و افتتاح ایستگاه شبانه روزی اورژانس ۱۱۵ و فوریت های پزشکی، همچنین ارتقا و بازسازی آشپزخانه و رستوران های پسران و ارتقا سطح سرای دانشجویی دانش و شهید اختیارزاده است.
پردیس ورزشی دانشگاه ایلام نیز شامل ساماندهی فضای موجود، استخر سرپوشیده، زمین چمن طبیعی، سکوی تماشاچیان، زمین چمن مصنوعی و همچنین احداث اماکن ورزشی جدید شامل سالن چند منظوره، محوطه سازی، پارکینگ، پیست دوچرخه سواری، زمین والیبال و زمین تنیس است.
این طرح ها در قالب ۱۸۸ طرح‌ عمرانی، آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور است که امروز به دستور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی افتتاح شد.

  • نویسنده :
  • منبع :