19 دی: یکی از مراجع تقلید شیعیان در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس با بیان اینکه قدس پاره قلب جهان اسلام و اسرائیل غده سرطانی منطقه است، گفت: رژیم صهیونیستی نفس‌های پایانی خود را می‌کشد.
پیام آیت الله العظمی حسین نوری همدانی که در آستانه روز قدس صادر شده بدین شرح است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزجهانی قدس یادگار امام راحل جهت اعلام انزجار از رژیم غاصب و کودکش اسرائیل و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین است.

بر همه مسلمان واجب و لازم است انزجار خود را نسبت به این رژیم غیرمشروع اعلام داشته و از قدس شریف حمایت نمایند و لازم است ملت‌های آزادیخواه جهان با همبستگی و اتحاد به عمر صهیونیست پایان داده و یک دولت مستقل متکی با آرای خود مردم فلسطین تشکیل دهند.

سران استکبار و ایادی منطقه ای آنان بدانند که دیگر حمایت‌هایشان نمی‌تواند جان صهیونیست را که نفس پایانی را می‌کشد زندگی مجدد دهد و بدانند طرح عادی سازی با این رژیم به جز رسوایی و ذلت ثمره دیگری نخواهد داشت.

ما این طرح عادی سازی روابط با اسرائیل را به شدت محکوم می‌کنیم و امسال همانند سال قبل به جهت ویروس منحوس کرونا امکان حضور و تجمع و راهپیمایی  وجود ندارد  اما همه باید به هر طریق ممکن نفرت خود را از صهیونیست اعلام و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین بیان نمایند.

  • نویسنده :
  • منبع :