19 دی: وزارت بهداشت غزه ظهر امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۴۴ نفر از جمله ۱۳ کودک و ۳ زن افزایش یافته است.
به گزارش امروز خبرنگار ایرنا از غزه، همچنین ۲۹۶ غیرنظامی در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در دو روز گذشته مجروح شده‌اند که اکثر آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهد.
در نتیجه حملات نظامیان صهیونیست به نوار غزه در صبح امروز ۸ فلسطینی در حملات جداگانه این رژیم در «بیت لاهیا»، «غزه» و «خان ​​یونس» به شهادت رسیدند که از این ۸ غیرنظامی، چهار مرد جوان در محله «صبرا» در جنوب شهر غزه توسط جنگنده‌های اشغالگر هدف قرار گرفتند که منجر به شهادت آنها شد.
خبرنگار ایرنا از غزه همچنین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، یک خودرو را که در زمینهای کشاورزی در حوالی میدان «حمودا» در شرق بیت لاهیا در حال تردد بود، هدف قرار دادند که منجر به کشته شدن چهار کشاورز و زخمی شدن یک تن دیگر شد.
همچنین «ابراهیم سمور» نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی ساکن نوار غزه بر اثر اصابت گلوله اشغالگران صهیونیست در شهر «خوزاعه» در خان یونس به شهادت رسیده بود.
ارتش رژیم صهیونیستی در دو روز گذشته نوار غزه آماج حملات زمینی و هوایی خود قرار داده است که موجب ویرانی زیرساختها و مراکز درمانی این باریکه شده است.
نیروهای مقاومت اسلامی در غزه نیز به تلافی حملات صهیونیستها به این باریکه، سرزمینهای اشغالی فلسطین را با هزاران راکت و موشک هدف گرفته‌اند که تعدادی از صهیونیستها در این حملات کشته و مجروح شده‌اند.
اکثر کشورهای جهان حملات بی‌رحمانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و خواهان توقف فوری آن شده‌اند. همچنین در دو روز گذشته دهها تظاهرات در شهرهای مختلف جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه و قدس اشغالی برگزار شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :