19 دی: تلویزیون «العربی» قطر گزارش داد که در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار، ارتش این رژیم از گازهای سمی علیه فلسطینیان استفاده می‌کند.
به گزارش این رسانه قطری، سخنگوی وزارت بهداشت در غزه امروز (شنبه) به تلویزیون العربی گفت که رژیم اسرائیل از گازهای سمی علیه مردم این باریکه استفاده می‌کند که این مساله با بررسی برخی از اجساد به دست آمد.
«اسکای نیوز» عربی نیز پنجشنبه گذشته به نقل از منابع بیمارستانی در غزه خبر داده بود که علت شهادت شماری از فلسطینیان در حملات صهیونیست‌ها به باریکه غزه، استنشاق گازهای سمی بوده است.
دو روز پس از این اعلام، سخنگوی وزارت بهداشت در غزه این مساله را رسما تایید کرده است.
سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه به تلویزیون العربی همچنین گفت که برای انجام وظایف خود آماده‌ایم، اما رژیم صهیونیستی از رسیدن دارو و تجهیزات پزشکی به نوار غزه ممانعت می‌کند.
او در عین حال تصریح کرد که انتظار شهدای بیشتری در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به غزه می‌رود و ما از جهانیان می‌خواهیم که برای جلوگیری از تجاوزات این رژیم مداخله کند.
رئیس دفتر سیاسی حماس ساعاتی پیش در بیانیه‌ای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و قتل و کشتار غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان فلسطینی را به شدت محکوم و تاکید کرد: مقاومت به دفاع از ملت قهرمان خود ادامه می‌دهد.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا