19 دی: روزنامه کیهان در واکنش به انتشار دختر مدل روسی به جای شهید غزه، نوشت: این‌گونه اشتباهات در رسانه‌ها متداول است. آن تصویر و خبر مربوطه در اخبار صداوسیما و برخی از خبرگزاری‌های معتبر آمده بود و کیهان نیز آن را پوشش داده بود.
روزنامه کیهان تحت مدیریت حسین شریعتمداری، در واکنش به انتقادها نسبت به گاف رسانه‌ای روز گذشته‌اش نوشت:

گفت: در صفحه اول کیهان دیروز تصویری از یک دختر خردسال چاپ شده و آمده بود این دخترک ضمن حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه همراه با خانواده خود به شهادت رسیده است!

گفتم: اینگونه اشتباهات در رسانه‌ها متداول است. آن تصویر و خبر مربوطه در اخبار صداوسیما و برخی از خبرگزاری‌های معتبر آمده بود و کیهان نیز آن را پوشش داده بود.

گفت: بعضی‌ها دوستانه به کیهان تذکر داده‌اند ولی برخی در فضای مجازی به شدت علیه کیهان موضع گرفته و فحاشی کرده‌اند که چرا کیهان این جنایت را به اسرائیل نسبت داده است!

گفتم: ولی جنایات رژیم صهیونیستی که قابل انکار نیست. این رژیم به کودک‌کشی شهرت دارد و همه ساله صدها کودک مظلوم را به خاک و خون می‌کشد!

گفت: اتفاقاً این برخورد از جانب سایت‌هایی است که حتی به یک نمونه از جنایات اسرائیل هم اشاره نکرده و نمی‌کنند! و اگر این‌گونه نبود باید ابراز خوشحالی می‌کردند که این کودک زنده است.

گفتم: رضاخان برای سرکشی به سربازخانه رفته بود و از سربازی پرسید ناهار چی دارین؟ سرباز سلام نظامی داد و گفت: اِشکنه قربان! رضاخان درِ دیگ را برداشت و گفت: اینکه پلوست و سرباز گفت؛ خُب چه بهتر قربان!

  • نویسنده :
  • منبع :