19 دی: رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد: والدین بابک خرمدین که به قتل پسر خود اعتراف کرده بودند، در فرایند تحقیقات پلیسی به قتل دختر ۴۹ ساله و داماد ۵۵ ساله خود نیز اعتراف کردند.
به گزارش صبح چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" اظهار داشت: پدر و مادر بابک خرمدین لحظاتی قبل به قتل دختر ۴۹ ساله و داماد ۵۵ ساله خود به شیوه خوراندن داروی بیهوش کننده و مثله کردن اجساد با انگیزه‌های اخلاقی و موادمخدر اعتراف کردند.
وی افزود: موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فاتب در حال پیگیری است.
به گزارش ایرنا، دقایقی پیش نیز قاضی محمد شهریاری اعلام کرد: قاتلان مذکور، قتل داماد را در سال ۱۳۹۰ و قتل دخترشان را در سال ۱۳۹۷ به همان روش یعنی تکه تکه کردن جسد و انتقال به سطل زباله مرکتب شده‌اند.
سردار رحیمی نیز روز گذشته اعلام کرد: ماموران با جسد تکه‌تکه و بدون سر بابک خرمدین مواجه شده بودند.
بابک خرمدین متولد ۱۳۵۳ در تهران و کارگردان سینما بود.
آن مرحوم برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی برای «بور بیجاده رنگ» در جشنواره بین المللی فیلم آسا (فیلم های انسان دوستانه) ۱۳۸۸، برنده دیپلم افتخار بهترین کارگردانی برای فیلم “بور بیجاده رنگ” در پنجمین جشنواره بین المللی پروین اعتصامی۱۳۸۸،  برنده جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه و بهترین صدا برای فیلم “بور بیجاده رنگ” در ششمین جشنواره دانشجویی فیلم نهال (دانشگاه هنر) ۱۳۸۸ و نامزد بهترین تصویر برداری و تدوین را در کارنامه کاری خود ثبت کرده بود.

  • نویسنده :
  • منبع :