19 دی: رهبر جریان صدر عراق از مواضع شرم آور کشورهای عربی علیه تجاوزات اسراییل به غزه انتقاد کرد.
مقتدی صدر در توییتی رخدادهای غزه را جنگ شدید رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین توصیف و عنوان کرد که این رژیم بین کودک و سالخورده و زنان و اماکن خدماتی و سایر موارد دیگر فرقی نمی گذارد.

صدر با انتقاد از رئیس جمهورری آمریکا و با بیان اینکه وی به رژیم صهیونیستی اجازه چنین جنگی را داده است، ابراز کرد: در بحبوحه این جنگ، به مخالفت برخاست و گفت که اسرائیل باید جنگ را خاتمه دهد. از نظر من این اذنی از جانب او برای خشونت بیشتر است.  به همین دلیل رژیم صهیونیستی تشدید حملات و تسریع جنگ غزه را اعلام کرد.

وی در ادامه از عدم جدیت کشورهای عربی بویژه مصر در مواضع خود در قبال جنگ غزه انتقاد کرد و گفت: مصری که ما انتظار داشتیم در قبال رخدادهای فلسطین اشغالی علیه برادرانشان موضع جدی و قاطعی اتخاذ کنند، خود را وقف التماس برای اعلام آتش بس کرد.

رهبر جریان صدر افزود: در این میان مواضع خجالت آوری از برخی حکام عرب شاهد هستیم؛ حکامی که دفاع از مسئله فلسطین برگردن آنهاست. نه جوانمردی عربی بر آنها تاثیری گذاشته ونه وجدان اسلامی و انسانی، آنها را به حرکت واداشته است. ترس تاکی؟ در حالی که مجاهدان عظمت پنداری و زورگویی دشمن صهیونیستی را از بین برده است. تاکی باید به حساب خون بی گناهان در غزه مظلوم، تعارف کرد؟
  • نویسنده :
  • منبع :