19 دی: سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: رعایت دمای آسایش برای کولر گازی، استفاده از دور کند کولر آبی و مدیریت مصرف در حوزه روشنایی و خاموش کردن لامپ‌های اضافی سه راه صرفه‌جویی در مصرف برق است.
«محمد محمدیان‌شمالی» در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در صورتی که احتمال خاموشی در یک منطقه باشد حتما در برق من به اطلاع مشترک رسانده خواهد شد، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن «برق من» علاوه بر اطلاع از خاموشی‌های مقطعی و احتمالی از سایر خدمات غیرحضوری این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.
سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام  با بیان اینکه استفاده از دمای ۲۶ درجه به عنوان دمای آسایش برای کولر گازی، استفاده از دور کند کولر آبی و خاموش کردن لامپ‌های اضافی از جمله راه‌های صرفه‌جویی در مصرف برق است، تصریح کرد: سال گذشته مصرف برق برای اولین بار در اواسط تیرماه از سقف مجاز رد شد، تصریح کرد: این بیانگر مصرف بالای برق در استان است.
سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه گفت: هر کولر گازی که به مدار می‌آید و در  دمای آسایش قرار نمی‌گیرد به اندازه ۲۰ دستگاه تنفس مصنوعی برق مصرف می‌کند.
محمدیان‌شمالی از مردم خواست با استفاده از دمای ۲۶ درجه به عنوان دمای آسایش برای کولر گازی، استفاده از دور کند کولر آبی و مدیریت مصرف در حوزه روشنایی و خاموش کردن لامپ‌های اضافی خدمتگزاران خود را در شرکت توزیع برق یاری کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :