19 دی: دو قلاده سگ تجسس جمعیت هلال احمر که در مهر ماه سال گذشته مفقود شده بودند توسط پلیس آگاهی نیروی انتظامی پیدا شده و به هلال احمر کردستان تحویل داده شد.
مهدی خوشقدم امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد که پس از مفقود شدن ۲ قلاده سگ تجسس جمعیت هلال احمر کردستان در سال گذشته اقدامات گسترده ای برای یافتن آن‌ها صورت گرفت و خوشبختانه شب گذشته نیروهای آگاهی پلیس استان در باغ های حومه ی سنندج آنها را شناسایی و به هلال احمر تحویل دادند.
وی افزود که پیگیری های قانونی توسط جمعیت هلال احمر از طریق مبادی ذیربط در حال انجام بوده و بزودی خبرهای تکمیلی اعلام خواهد شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان تصریح کرد که پس از مفقود شدن سگ های تجسس هلال احمر کردستان، بلافاصله تیم آموزش و نگهداری سگ های تجسس ما با ۳ قلاده سگ اهدایی فعالیت خود را از سرگرفته و حتی یک روز هم ماموریت های این جمعیت با خلل مواجه نشد.
وی در پایان یادآور شد که در حال حاضر تیم آنست جمعیت هلال احمر علاوه بر ۲ قلاده سگ پیدا شده از ۳ قلاده سگ اهدایی آموزش دیده دیگر هم بهره‌مند بوده و با تمام توان آماده خدمات رسانی به حوادث احتمالی است.

  • نویسنده :
  • منبع : ایسنا