19 دی: مدیر جدید جامعه الزهرا(س) گفت: جهت‌گیری حرکت های جامعه الزهرا علیهاالسلام در همه ساحت های علمی، فرهنگی، تبلیغی، پژوهشی و تربیتی با تکیه بر سیاست‌گذاری ها و اسناد بالادستی بر مبنای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود.
خانم سیده زهره برقعی در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام که امروز (چهارشنبه، ۵ خرداد) برگزار شد، با اشاره به تاسیس جامعه الزهرا به دستور امام خمینی اظهار داشت: جامعه‌الزهرا (س) نقش بی بدیل در پشتیبانی علمی و فعالیت در عرصه مسائل زنان در سطح ملی و بین‌المللی دارد

او تصریح کرد: جامعه الزهرا علیهاالسلام امروز به عنوان بزرگترین مؤسسه آموزش دینی بانوان در جهان تشیع،  نقش بی بدیل در پشتیبانی علمی، آموزشی و حضور فعال در عرصه مسائل زنان در سطح ملی و بین المللی دارد.

مدیر جامعه الزهرا (س) در ادامه با اشاره به چند نکته راهبردی اساسی، گفت: نقش بی‌بدیل بانوان در عرصه های حکمرانی به عنوان بازوی فعال و اثرگذار نظام اسلامی و ایفای نقش راهبردی در تحقق تمدن نوین اسلامی و نیز عنایت به مأموریت ها و انتظارات از بانوان طلبه، ایجاب می‌کند ضمن حفظ روال حرکت فعلی با تدبیر و تکیه بر توان داخلی و همکاری تمام اعضای خانواده بزرگ جامعه الزهرا علیهاالسلام، این حرکت پرشتاب‌تر و فزاینده‌تر صورت بگیرد تا به فضل الهی شاهد شکوفایی بیشتر ثمرات این شجره طیبه باشیم.

او افزود: نیازهای جامعه اسلامی و جهان اسلام در عرصه دانش های بنیادی و کاربردی علوم اسلامی و انسانی و نیز نقش طلاب در کنشگری های تبلیغی، فرهنگی و نیز سیر تحولات پرشتاب مسائل حوزه دین و فرهنگ، هم افزایی و مشارکت مشارکت راهبردی نهادهای حوزوی و دینی را می طلبد که جامعه الزهرا علیهاالسلام در این دوره مدیریت اهتمام ویژه خواهد داشت.

برقعی با بیان اینکه جامعه الزهرا علیهاالسلام با هدف پاسخگویی به نیازهای جهان اسلام، گسترش تعاملات با حوزه های علمیه خواهران و برادران را به عنوان یکی از راهبردهای اساسی دنبال می‌کند، اظهار امیدواری کرد: مبنای حرکت های جامعه الزهرا علیهاالسلام در همه ابعاد، بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود و روندها و فرایندها و فعالیت ها بر اساس این راهبرد اولویت بندی می‌شوند.

او تصریح کرد: معتقدم هرگونه انتقاد سازنده به ویژه اگر به همراه پیشنهاد جایگزین باشد، مصداق امر به معروف و نهی از منکر است، بنابراین ضمن احترام به زحمات کادر فعلی و پیشین، نقد و تحلیل فعالیت ها و بهره برداری از نظرات کارشناسی در برنامه ریزی ها به عنوان راهبرد مهم مورد نظر خواهد بود.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام تأکید کرد: بدون تردید اداره این مجموعه عظیم و فاخر جز با همدلی و یاری و همراهی و وحدت همه اعضای خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام محقق نمی شود و در همین جا از همه بزرگواران تقاضای یاری و همراهی دارم.
  • نویسنده :
  • منبع : شفقنا