19 دی: سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی رییسی، گفت: برخی خبرسازی‌ها در روزهای اخیردرباره برخی انتصابات در ستاد سید ابراهیم رییسی را فاقد اعتبار است.
مهدی دوستی در اولین اظهار نظر خود ‌پس از انتصاب به این سمت گفت: آنچنان که آیت الله رئیسی در روز ثبت نام مطرح کردند، ایشان در ایام انتخابات برنامه ای برای تاسیس ستاد انتخاباتی نداشته و بر همین اساس اخبار مربوط به انتصابات در ستادهای ایشان فاقد اعتبار است.
دوستی با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در روزهای گذشته، تاکید کرد: در روزهای اخیر، با دستور آیت الله رئیسی، برای ایجاد هماهنگی نسبی در بین ستادهای خودجوش شکل گرفته در سطح کشور، این شورا مسئول ایجاد هماهنگی و ساماندهی کلی بین این ستادها گردیده است و به همین منظور در تهران و نیز استانها «شورای هماهنگی» با عضویت مسئولین هرکدام از ستادهای مردمی تشکیل گردیده است.
وی گفت: ستادهای وابسته به هرکدام از نامزدهای محترم ریاست جمهوری که به نحوی اعلام انصراف نموده و هم اکنون به حمایت از آقای رئیسی اقدام کرده اند، نیز عضو «شوراهای هماهنگی» در تهران و استانها می باشند.
دوستی با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر برخی انتصابات در ستاد آیت الله رئیسی در روزهای اخیر تصریح کرد: از آنجا که ستاد واحدی برای حمایت از آیت الله رئیسی شکل نگرفته است، در موضوع ساماندهی اقشار حامی ایشان نیز، مدل شورای هماهنگی هر قشر تکرار شده و اساسا برای هیچ کمیته ای مسئول خاص از جانب آیت الله رئیسی تعیین نشده و آنچه در رسانه ها منتشر شده، فاقد واقعیت است.
وی ادامه داد: بر این اساس کلیه ستادهای خودجوش مردمی، مکلف شده‌اند باتوجه به سیاست های اعلامی آقای رئیسی ضمن استقبال از ابراز لطف و حمایت گسترده اقشار مختلف با گرایش های مختلف سیاسی در سراسر کشور برای تحقق مشارکت حداکثری، زمینه فعالیت وی را فراهم کنند.

  • نویسنده :
  • منبع : ایرنا