19 دی: دادستان عمومی و انقلاب کاشان گفت: تبعه چینی عامل انتشار تصاویر از روابط خصوصی با دختران ایرانی در کاشان دستگیر شد.
روح الله دهقانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه انتشار تصاویر و ویدئوهای ارتباط نامتعارف این تبعه واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی و در بین مردم در پی داشت، اظهار داشت: با توجه به حساسیت این موضوع پرونده به صورت ویژه در دستور کار مقامات انتظامی و اطلاعاتی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این فرد در نهایت عصر روز گذشته در عوارضی کاشان به اصفهان شناسایی و دستگیر شد، ادامه داد: متهم پس از تفهیم اتهام برای سیر مراحل اداری و قضایی به تهران منتقل شد.

تبعه چینی عامل انتشار تصاویر دختران ایرانی در کاشان دستگیر شد
رییس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا روز جمعه هفتم خرداد از تشکیل پرونده‌ای درباره ادعای یکی از اتباع خارجی و بررسی صحت و سقم آن توسط پلیس خبر داده بود.
سرهنگ سیداحمد خسروی افزود: تصاویری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر این که یکی از اتباع بیگانه مدعی شده است با کاربران ایرانی ارتباط نامتعارف دارد.
وی ادامه داد: با توجه به انتشار وسیع این تصاویر در فضای سایبر، بسیاری از هموطنان و اصحاب رسانه خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.
رییس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا اظهار داشت: پرونده‌ای با همین عنوان به صورت مشترک در ۲ پلیس تخصصی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پیگیری و مشخص شدن صحت و سقم این موضوع تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: به محض مشخص شدن ابعاد ماجرا مراتب به سرعت اطلاع رسانی خواهد شد.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :