19 دی: ستاد نامزد سیزدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری در نامه‌ای رسمی به کمیسیون تبلیغات انتخابات خواستار تغییر زمان پخش برنامه تبلیغی خود به دلیل تلاقی با مسابقات جام ملت‌های اروپا شد.
با توجه به تلاقی زمان پخش یکی از برنامه‌های ضبط شده «علیرضا زاکانی» با زمان پخش زنده مسابقات شانزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا، ستاد وی امروز جمعه نامه‌ای رسمی به کمیسیون تبلیغات انتخابات ارسال کرد.
در این نامه درخواست شده است پخش برنامه تبلیغی این نامزد زودتر انجام شود تا برخی جوانان علاقمند به تماشای مستقیم مسابقات جام ملت‌های اروپا، از تماشای این مسابقات محروم نشوند.
بر اساس این گزارش، شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۱) از امشب آغاز می‌شود. در بازی افتتاحیه تیم‌های ترکیه و ایتالیا از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه جمعه شب به مصاف هم می‌روند.
در این مسابقات، تیم‌های ولز و سوئیس از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۲۲ خرداد ماه به مصاف هم می روند.
همچنین تیم‌های ملی انگلیس و کرواسی از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه و تیم‌های ملی هلند و اوکراین از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه یکشنبه۲۳ خرداد برابر هم صف‌آرایی می‌کنند.
بر اساس برنامه ارائه شده از سوی سازمان صدا و سیما، علیرضا زاکانی روز یکشنبه ساعت ۱۷ در برنامه با نخبگان از شبکه ۴ سیما و ساعت ۱۸ از رادیو ایران در برنامه شمارش معکوس حضور خواهد یافت.

  • نویسنده :
  • منبع :